Friday, November 20, 2009

Шүлэг


```` Сэтгэлээ би, чиний зүг ````

Сэтгэл минь дээ
Сэмэрч гүйцсэн дэлбээ минь
Гэнэт орсон бүлээн бороонд
Голгүй автсан мод минь дээ

Чи
Сэмэрсэн дэлбээг чинь үнсэн эдгээж
Сүмийн чинь хонхыг хэлд оруулах
Сормуусаа дэвсэн гэмшдэг
Солонго шиг түүндээ яараад л байнуу даа

Хорьж дийлэхгүйнээ чамайг, энэхэн биёдээ
Хорсохыг чинь мэдрэх дэндүү хэцүү
Хуйлран шаналах дуунд чинь, элэгдэж гүйцлээ би
Хурдхан яв даа, түүний минь хойноос

Хайрт минь дээ
Халуун сэтгэлийн сүм минь ээ
Тархинд багтаагүй хүсэл
Зүрхэнд тогтоогүй мөрөөдлөө шившин
Сэтгэлээ би чиний зүг
Шувуудын жимээр нисгэлээ

Сэтгэл минь чи
Танхил гоо тэрний минь
Гуниг бидэрлэсэн зүрхэнд
Тэнгэрийн ганц цолмон шиг
Совин болж тусаарай

Тасар татуулсан хүслийнх нь
Амьд халуун үргэлжлэл болж,
Тансаг хуримийн хойморт
Мөрийг минь түшсэн зүүд болоорой

Огшсон халуун гомдлоор
Богшсон, гэнэн бодлыг нь
Орой намрынх шиг, анир алдарсан
Уужимхан талдаа төөрүүлээрэй

Орчлонгын элгэнд ганцаардсан
Охин заяа гүнжийг минь
Очих хүртэл минь миний өмнөөс
Мөч бүхэнд ханьсаарай

Гэгэлзэн суухад нь, дуу болж
Гунигтаа энэлэхэд нь, шүлэг болж
Ганцаардлын мананг нь, салхи мэт үлээж
Голт зүрхнийх нь гүнд, сахиус мэт оршоорой.

Сэтгэлээ би
Чиний зүг нисгэлээ
Хайрт минь ...

No comments:

Post a Comment